- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vrácení zboží:
Vyplňte a vytiskněte si formulář 'Oznámení odstoupení od kupní smlouvy' s informacemi o vraceném zboží. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář.
Balík odešlete na adresu:
Helena Rotterová - HEROTT
Jateční 847
Teplice
415 01
Jakmile nám zboží dorazí, zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací.
Postup reklamace
Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@herott.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady.
Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme Vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.